.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز سفرهای شهرستانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران ؛
عالیشان از غرب مازندران شروع کرد / روز پرکار سکاندار ورزش مازندران در رامسر
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید .

شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر اداره کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید تا در یک روز پرکار که تا پاسی از شب به طول انجامید ، نشان دهد که قرار نیست در دوره مدیریتی اش به پشت میز نشینی روی بیاورد و بازدیدهای میدانی یکی از برنامه های سکاندار ورزش مازندران خواهد بود .

 

به گزارش شمال نیوز، عادل عالیشان که صبح یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ جهت بررسی آخرین وضعیت و نحوه فعالیت اداره ورزش و جوانان رامسر در این شهرستان حضور یافت

 

حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید ورزشکار

 

عادل عالیشان در جریان سفر به رامسر با حضور در گلزار شهدای این شهر یاد و خاطره امام و شهیدان را گرامی داشت .

 

دیدار با سرکارخانم خلعتبری مادرگرانقدرشهید ورزشکار(جودو) فتاحیان از برنامه های ویژه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران به شمار می رفت .

 

 

دیدار مردمی

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با مردم رامسر در اداره ورزش و جوانان این شهرستان دیداری چهره به چهره داشت .

 

عادل عالیشان با تعدادی از شهروندان رامسری دیدار و گفتگو کرد و در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت و همچنین دستور پیگیری جهت حل آنان را داد.

 

 

نشست صمیمانه با روسا و نواب روئسای هیئت‌های ورزشی شهرستان رامسر

 

عادل عالیشان در این نشست که با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورا، بخشداران مناطق و جمعی از روسای ادارات و دستگاه‌ها برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در دوره مدیریت جدید، ضمن شنیدن صحبت‌های روسا و نواب روئسای هیئت‌های ورزشی در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.

 

 

معرفی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر 

 

آیین تودیع و معارفه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، مسئولین شهرستانی و روسای هیئت های ورزشی و ورزش دوستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد.

 

در این مراسم نیما علی رمجی تودیع و رامین جنتی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر منصوب شد.

 

 

دیگر برنامه ها ....

 

گقتنی است ؛  دیدار با فرماندار و برخی دیگر از مسئولان ، بازدید از سالن ورزشی تختی ، بازدید از مجموعه ورزشی شهید صدر سادات ، حضور در محل تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان و گفتگوی صمیمانه با فوتبالیست ها و پیگیری مطالبات آنان ،. بازدید از آخرین وضعیت خانه کشتی شهرستان رامسر، بازدید از روند ساخت مجموعه ورزشی شهر کتالم ، بازدید از باشگاه ورزشی تختی کتالم ، بازدید از سالن ورزشی چند منظوره سید نیما طواف‌زاده ، بازدید از مجموعه ورزشی روستای خلیل‌کلا از دیگر برنامه های فشرده عالیشان در شهرستان رامسر بود .

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.717 seconds.